¨ Jaadore.blogg.se -

Le pain francais bistro

Vakna för en stund sen av chock då en av mina favorit skådespelare har dött, vila i fred paul walker..

Var ute igår och tog några drinkar med melissa, vi satte oss i Le pain francais bistro. De har nyligen öppnat i avenyn och det var riktigt fint där inne. Dock var det för mycket folk och ljud där inne så jag fick huvudverk..

Vi var där i några timmar sen åkte vi till ett arabiskt vattenpips café som också är nyöppnat, det var tydligen fest när vi kom och jag har inget posetivt att säga om det cafet. Det var stökigt, överdrivet mycket ljud och deras vattenpipor är skit dåliga. Och när jag sa till han som jobbar att deras vattenpipor är dåliga så svarar han med att han har smakat på dem och tycker de är bra! Han måste verkligen vara smaklös! Enligt mig så är det verkligen ett smaklöst/ocharmigt cafe för tjejer att sitta i. Mådde så illa av stället att jag kom hem med världens migrän. Sista gången jag går dit!.. 

Le pain francais bistro var däremot jätte stort och fint. Dock kommer jag bara gå dit på dagarna då jag får huvudverk av för mycket människor och ljud..







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR