¨ Jaadore.blogg.se -

Duschslang

Mitt under min harmoniska sömn så blev jag väckt av byggarbetare som jobbar här, de håller på att ändra i alla lägenheter här jag bor. Jag öppnar dörren på morgonens arsle och ser inte normal ut, mitt hår var kaos, hade på mig min typiskt arabiska sovklänning och såg verkligen ut som ett spöke..

Iaf, jag är inte glad, inte det minsta. De tog bort min favorit duschslang och la en annan som skulle tydligen vara en nyare modell. Men min förra slang var perfekt och hade flera olika inställningar man kunde ändra till, det har inte den nya! Jag mådde så bra av den gamla, och nu tog de min glädje ifrån mig. Jag kommer bli bitter utan den.. Ufft :(

Farväl kära duschslang, det motsatta könet skulle säkert inte förstå någonting som vanligt. Men tror nog de flesta damer förstår vad jag menar med detta inlägg, lol..








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR