¨ Jaadore.blogg.se -

Flyttar inlägg hit

Satt precis och läste lite i min gamla blogg, det finns så mycket minnen där som jag inte vill radera. Man kan ju flytta inlägg hit men det kommer ta så mycket tid då det är massvist med inlägg som behöver flyttas, vet inte om jag orkar. Kan ta några inlägg då och då när jag har tid.. 
 
Imorgon kommer söta melissa hit som ska sova hos mig, så ska möta henne i stan. Hoppas de har något fint där som man kan komma hem med. Stan har blivit så tråkig, ingenting faller mig i smaken längre. Det är jätte sällan jag hittar något intressant därför shoppar jag hellre på internet än ute i stan. För på internet finns åtminstone allt möjligt, i stan är det bara samma tråkiga saker hela tiden!..
 
Lämnar er med denna text av Will Smith, han kunde inte ha sagt det bättre!..
 
 


Darya

Kan inte du förklara hur man flyttar inlägg? För jag har funderat på att byta blogg men vill ha med alla mina gamla inlägg :/




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR