¨ Jaadore.blogg.se -

Zlatan som frimärke

Ligger i soffan med lakrits i mitt knä, snart ligger hela påsens innehåll i min mage. Min väninna pascale ligger på andra sidan med sin mobil i handen, och jag med min mobil i handen, dagens sätt att umgås! Vi har varit i stan idag och ätit turkisk mat sen på café där vi fikat och pratat lite om eventuellt framtida planer..

Nu har jag ätit upp all lakrits som fanns i påsen och var sugen på något mer, paso bjöd på olika sorters choklad kakor men ville inte ha de utan ville ha något saltigt så hon hämta en hel skål med saltade mandlar som hon gjort själv. Så gott, ska äta upp allt själv heheh..

Just det, har ni hört om zlatan som frimärke? Haha va kul det måste vara för alla sd rasister..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR