¨ Jaadore.blogg.se -

Börjar om

Nu har jag valt att göra en ny blogg, under ett nytt namn, med nya inlägg. På mina förra blogg fanns det väldigt, väldigt många inlägg/sidor men vissa inlägg stör jag mig på och vill inte bli påminnd om de. Jag vill inte heller sitta i flera timmar och radera olika inlägg en efter en, och sen så hade jag skrivit massa texter också som jag skulle vilja flytta hit innan jag raderar den helt och hållet. Hoppas denna blogg blir mer positiv än den andra iallafall..
 
Eftersom jag precis blivit medlem på nytt så har jag inte hunnit fixa till designen ordentligt, denna är fin men inte riktigt i min smak, hittade den på google och bara fixade det snabbt. Får ändra designen i dagarna när jag hittar en fin i min stil..

Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR